söndag 27 oktober 2013

Vilken

underbar helg!!
Spelkväll med goda vänner här hemma i fredags, (blev dock inga spel, men mycket prat och skratt) Lördagen spenderades lite hemma där jag, började dagen med Ring så spelar vi och Melodikrysset, jag toklyckades med en riktigt god lasagne innan jag åkte ner till Kaxur och mös med honom😊. 
Jag och mamma plockade även ihop lite grejor till loppisen innan det var dags att ge sig av ner till Milla för middag, vin och säsongsstart av Så mycket bättre med härligt folk😊. 
Jag och Kikki gick sen ner till Helen där även Mia och Susanne var. Vi spenderade resten av kvällen på Seasalt där vi hade så sjukt roligt!!! Tack allihopa för en underbar helg! 

Idag stod jag, mamma, Angelica och Theo på loppisen i Folkets park i Kalmar! Supertrevligt så nu har vi bokat in nästa datum som är den 24 november😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar