onsdag 27 februari 2013

Onsdag kväll

Dagarna går, känns som om jag går i en dimma fortfarande vissa dagar.... Det som håller mig uppe är mina fantastiska vänner och mina djur! Det är så himla kul att min "gamla" kompis Lena har flyttat till oss i stallet med sin Skorri! Hennes dotter är lika gammal som Moa och går i hennes paralellklass, kan ju inte bli bättre! Ikväll red de och Sanna ut själva och Moa var supernöjd:) Ikväll red hon Ljúfur och jag red Kaxur i paddocken eftersom Linda var med också. Kaxur var pigg och alert och jag hoppas han är lika framåt imorgon på lektionen:) På fredag sen ska Moa få rida ut på honom för första gången, vilket hon ser fram emot som bara den såklart!
Hade jag inte detta hade jag nog haft svårt att ta mig upp om dagarna, jag sover fortfarande väldigt dåligt, vaknar mitt i natten och kan inte somna om och då känner jag mig superstressad... Jag tänker på jobbet till och från fast jag inte ska och blir stressad över att inte vara där, samtidigt som jag får fullständig panik! Jag känner verkligen inte igen mig i det här och jag vet inte hur jag ska göra men imorgon ska jag till kommunhälsan igen så då får vi se hur vi ska gå vidare.... Nu är jag bara trött och totalt tömd på energi för att hjälpa andra, nu går allt åt till mig själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar