fredag 1 mars 2013

Var

och träffade Isabelle på kommunhälsan igår. Var spänd och laddad inför det, har aldrig suttit ner med en psykolog innan och var väl lite nervös för det... (Det märktes på huvudvärken efteråt)

Det var iaf väldigt skönt att prata med henne, jag satt där en timme ungefär... Berättade för henne hur knöligt det blev när jag skulle ta prover i måndags, fick ju åka hem utan pga att ingen remiss hade kommit in:(
Vi pratade om hur jag upplevde min situation, jobbet, hur jag mår, mina vänner och familj, nutid, framtid you name it... Hon uppmanade mig till att vara hemma, koppla av, göra roliga saker, samla energi hos djur, vänner och familj... Absolut inte tänka jobb nu och jag försöker men igår tex var det hemskt att åka över bron och in till stan... Usch vad jobbigt det är:(

Idag skiner iaf solen:) Ska njuta av den och ta en långrunda med Chillie, sen bär det av till Kaxur med Moa i eftermiddag! Härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar