torsdag 20 oktober 2011

Tiden rusar nu...

Dagarna går extremt fort nu! Vi har verkligen fullt ös på jobbet och jag älskar det, men det känns som om jag bara hinner dit på morgonen och sen ska hem igen :) Jag är ingen kvällsmänniska längre kan jag lugnt säga, igår blev jag förbannad på mig själv eftersom jag somnade i soffan precis när favoritprogrammet "Grey´s Anatomy" skulle börja... Sen vaknade jag vid 03.00!!! Fan också!!! Så besviken på mig själv så jag struntade i att gå in i sängen och lägga mig och låg kvar på soffan :)

Jag är nästan klar med målningen i garaget iaf :) Har bara andra strykningen kvar på en vägg, sen är det fix och färdigt! Så himla skönt!! Sen kan jag äntligen hänga upp mina verktygstavlor och redskap på väggarna!! Underbart! Ni kanske vill se hur kaoset ser ut just nu :)

  Allt står i mitten just nu....

 Som sagt, en och annan pryl...

 Argh!!! Vilket kaos!!

Denna lilla schablon kommer att gå runt hela garaget :)
Det ska väl synas att det är en tjej som äger det :)
 
Snart kommer bilder på när det är klart :) 
Ikväll har jag haft bästa Fian på besök, middag och kaffe och lite prat stod på schemat (ovanligt va?) Vi har lite planer inför våren som ska bli sååå spännande :)) Jag hoppas verkligen att de blir av :)

Nu ska jag kolla in Rallybrudar en stund innan jag hoppar in i sovrummet :) Ha en skön kväll alla fina!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar