onsdag 2 november 2011

Nu är den här igen!

Åh, vad skönt!! Min iphone är med mig igen... Jag fick hämta ut en ny idag och det var väl väntat för allt som oftast gör de så när det gäller iphone. Jag fick lite nervösa attacker när jag först skulle återställa från den andra säkerhetskopian och inga kontakter kom fram!! Shit!

Då var jag tvungen att åka till Köpstan och hämta min nya jacka och ett par skor för att koppla av, sen bar det av hem igen och ett nytt försök gjordes. Tack och lov funkade det och jag känner mig så nöjd nu för allt är på plats :)

Jag skaffade även Spotify premium bara för att jag kunde :) Hahahaha så ytlig är jag ibland men nu vet ni det :)

Hoppas ni haft en underbar dag! Själv har jag det alldeles utmärkt nu och jag mår sååå bra! Passa på att njut av livet och ta dagen som den kommer, man vet aldrig vad som händer!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar