tisdag 11 september 2012

Nya projekt!

Är inte det det bästa som finns?!?  Ikväll har jag fixat hindren jag fick av Anja. Förra måndagen lottade hon ut ett däck och tre hopphinder och jag och Chilli vann dem så igår kopplade jag på släpar och hämtade dem:). Så roligt att få hem dem och komma igång med lite banor och kombinationer!! Chilli behöver verkligen lite utmaningar, han tycker det är så roligt och tack vare det är han ännu mer lättlärd än vanligt:)
 Det enda jag måste bestämma nu är hur jag ska rymningssäkra trädgården... Jag har två alternativ, antingen blir det ett när med lite el i eller skärmar i tryckt virke som är 1.50 höga... Jag har alltid haft världens ångest när det gäller el och hundar och jag skulle aldrig nyttja det i onödan men här handlar det om Lillfisens säkerhet eftersom vägen är så nära... Däremot kom vi på lösningen med skärmarna ikväll och det är det jag lutar mest emot... Känns så mycket bättre att göra på det sättet...

Jag återkommer med bilder så ni får se hur det blir:). Nu ska jag kolla färdigt på Hollywoodfruarna så ni får ha en skön kväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar