söndag 2 september 2012

Shit, söndag igen!!

Men vilken härlig helg jag har haft! I fredags var jag hos Monika och vi firade Mira som fyllde sju!! Herregud, sju år!! Det är ju helt sjukt! Jag var hemma därifrån vid 18.50 och slängde mig i duschen eftersom jag skulle möta upp Kikki, Anna och Carina hemma hos Åsa... I fredags var det nämligen dags för Trond att spela på Träffpunkten. Jag slängde mig på cykeln i regnet och var på plats strax innan åtta, helt dyngsur!!
Som tur var hade Åsa ett par mysisar jag fick låna som jag kunde "posa" i:)

Visst blev jag snygg?:)

Roligt hade vi iaf och strax innan 22 gick vi bort till Träffpunkten. Som vanligt var det en massa kul folk från Färjestaden på plats, visserligen finns det ju vissa drägg man gärna undviker men flertalet är ju bara sköna människor att hänga med:) 

Fina Kikki och fina Anna<3







 Vilket ös det var!! Riktigt kul hade vi! Kikki följde mig hem och vi skrattade så vi låg dubbelvikta över cyklarna:) När vi kom till brandstationen var vi tvungna att lägga oss i gräset och vila och skratta vidare:)

Att det kan vara så skönt att vila i gräset :)

Igår var vi i Djupvik och tog hem husvagnen, det är alltid lika trist, men nu är det gjort.... Vädret var kanon och solen värmde riktigt gott...




Även denna dag var det stress när jag kom hem, denna gång för att åka på kräftskiva hos Jenny och Nicke. Kvällen till ära körde jag och det var riktigt skönt! Jag skulle hämta Milla i Borgholm också så jag åkte från skivan strax efter tio. Det var lika gott som vanligt med kräftor... Jag börjar ju bli van nu eftersom det var fjärde helgen på rad:) Men det är inte slut där heller... På lördag är det skiva hos Cenny och Linda så på onsdag blir det att införskaffa sig ett paket igen :) Tur att det är så gott!!




Visst är de söta?:) 

Jag var hemma strax innan elva och hämtade Lillfisen så att han skulle få följa med och hämta Milla. Så skönt med en liten roadtrip på kvällen:) Vid tolv var vi hemma igen och vi somnade ganska fort båda två:) Jag och Chilli alltså:)

Idag blev det ännu en tur till Djupan då vi skulle ta bort golvet... Solen sken även idag och vi hade en mysig dag! Här kommer lite foton från idag också:)






Angående det jag skrev om häromdagen har jag inte hört ett ljud... Tråkigt men sant, så vi skiter väl i det också.... Ovanligt va?

Ha en skön kväll allihopa! Jag ska skutta ner i soffan nu och bara softa innan jag välkomnar John Blund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar