söndag 11 september 2011

Helgerna går så fort!

I fredags var det kräftskiva hos Sandis och Sophie tillsammans med hela ligan: Cenny, Linda, Tina, Caroline och Adnan och alla barn!

Här hade jag gjort mig klar för kvällen :) Solen sken så självklart åkte mina älskade brillor på! Vad skulle jag göra utan dem :)

Jag packade cykeln och när jag kom upp tittade Sophie frågande på mig och undrar varför jag har kräftor med mig.... Så mycket för att jag inte lyssnat när hon sa att jag inte behövde ha med mig några :))

 Hela ligan samlad :)

 Sandis, Adnan, Sophie och Caroline:)

 Lexie, Cenny och Sandis.

Kan det vara några andra än Tina och Linda? :))

Jag följde sen med Jenny, Linda B och Sara in till Harrys för lite partaj, men det var inte mycket folk alls :( Jag träffade Mats (bästa jobbarkompisen) och hans polare Kalle så vi hade skitroligt ändå!! Nicke var snäll och hämtade oss runt halv två så det var precis lagom.

Lördagen bestod av ett besök på Stadsmissionen med mamma, mormor och Milla, kroppkakor till lunch, städ, tvätt och mangling så man var ganska mör när kvällen kom. Jag tänkte kolla på "Göta Kanal - eller vem drog ur proppen?" men tror jag såg en halvtimme innan jag slocknade som en gris i soffan :) 

Idag hade jag ett härligt tandläkarbesök att se fram emot och faktiskt, det var inte så farligt. Tandhygienisten jag var hos var supertrevlig och nu har jag några tider bokade för att laga de hål jag har (och som jag visste jag hade...) Synd bara att jag väntat så länge :(  Sent ska syndaren vakna:) 

Som belöning efter fick jag kaffe hos Kikki (då kunde jag kolla till henne också), med Jenny och Milla. Mysigt! Vi fick tips av Milla att åka till Mattsson som stod vid Beijers och sålde blommor så det gjorde vi ju såklart :) Jag kom hem med ljung och krysantemum och nån annan jag glömt namnet på, och fint blev det! Nu är det alldeles hösthärligt på framsidan!

 
Jag vill gratta en alldeles underbar Tina som inatt fick en ljuvlig son vid namn William! Det gick fort men allt gick bra och han var 53 cm lång och vägde 4 285g!! 

 Sötnöt!!

Nu ska jag kolla på "Floden blev mitt liv" så ha en skön kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar