måndag 5 september 2011

Tiden går så fort!

Nu är det måndag igen :) Förra veckan var mer än intensiv, men fantastiskt rolig! Jag och Sophie var på bio i tisdags, och vilken underbar film sen!?!!

Fantastiskt roliga "Bridesmaids"!! Åh vad vi skrattade :)

Onsdagskvällen bestod av ett efterlängtat besök hos Monika och barnen. Dessutom var det Miras födelsedag så det firades rejält!
Det var helt underbart att se dem igen!! Födelsedagspresenten i år blev en cykel, Moa har ju vuxit ur sin så det var perfekt för Mira att ta över den!

Sen kom torsdagen då vi hade finfrämmande från storstaden hos oss på sektionen. Kommunals förbundsordförande kom ner och vi gjorde arbetsplatsbesök hela dagen och på kvällen var det dags för paneldebatt/samtal med politikerna. Det blev en mycket lyckad dag och även kväll och det var synd att inte fler medlemmar tog chansen att komma och lyssna för det var många intressanta diskussioner :) 

Fredagen sen... Den bestod av en underbar kväll på hemmaplan tillsammans med Anna. Mycket kaffe och många uppdateringar blev det. Det var ett perfekt sätt att spendera fredagskvällen! Anna fick en gäst i knät också :)

Chilli njuter i fulla drag :)

I lördags skuttade vi upp till Böda för att kolla in utställningen... Vi tog med lillfisen så han skulle miljötränas lite. Han var superduktig! Sen att jag gick lite wild n´crazy med plånboken kunde ju inte han rå för... Det blev skor till mig, koppel till honom, godis till alla hundarna, regnjacka till Chilli, och leksaker... Oj oj oj, jag hade kunnat handla hur mycket som helst!! Det är sååå kul!!
 På kvällen var det dags att fira goa Gabbi som fyllde 40 i onsdags. Vi var i Gasverksvillan ute vid Sandra, en himla bra lokal måste jag säga! Ägarna håller på att renovera den så man fick ta det som det var, men det gick jättebra!




 Fina Gabbi!!


Jag har alltså haft en underbar helg full av äventyr. Den avslutades med en skön söndag tillsammans med Milla, Ullis och Sophie :) En kaffe med Milla, en kaffe (eller tre) och några cigg med Ullis och en skön powerwalk med Sophie! Vilka underbara vänner jag har!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar