söndag 11 december 2011

Bilder från idag:)

 Årets gran :) 

 Lillfisen i tomtedräkt :)

Idag tänder vi ljus nummer 3...

Jag har haft ännu en fantastisk dag... Jag vet att jag är för positiv och att alla mina dagar är fantastiska, men jag kan ju inte säga annat om det inte stämmer ;) 
 Nu har jag, Simme och Chilli landat i soffan och vi (eller rättare sagt jag) kollar på Indiana Jones och de fördömdas tempel :)

Idag har jag haft den underbara förmånen att bli väckt av mitt hjärta, hur härligt är inte det? Saknaden är enorm men när man vaknar av ett mess blir allt lite lättare :) Vi har dessutom pratat några gånger idag och ljudet av hans röst gör att längtan inte blir helt outhärdlig :) Jag älskar Dig!!

Sov gott nu alla mina julgranskulor därute i vintermörkret! Njut av livet, det är ju alldeles underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar