måndag 12 december 2011

Ruggig...

Just nu ligger jag på soffan och mår inge bra:-(. Jag eldar för fullt både med ljus och i brasan, men är frusen och supertrött... Känns som om all trötthet slog mig jävligt hårt i huvudet idag:-(. Egentligen borde jag väl inte bli förvånad, jag har inte sovit så bra som jag behöver de senaste veckorna. Vissa nätter sover jag som en gudinna men de flesta som en väldigt rastlös själ....

Rastlös kanske är precis det jag känner? Tiden kan inte gå tillräckligt fort!! Jag försöker ta vara på varje dag och leva i nuet som vanligt, men just nu vill jag bara att mellandagarna ska komma med stormsteg!!

Jag tror jag ska göra lite te och värma mig med, vill verkligen inte få nåt skit nu:-(. Hoppas ni har en bättre kväll än jag!

Saknar hjärtats röst....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar