torsdag 1 december 2011

Julmusik!

Ikväll är brasan och ljusen tända igen och jag njuter för fullt! Jag lyssnar på julmusik och finns det något mysigare?? Jag har precis sorterat lite foton och ätit lite mellanmål så nu bara är jag en stund och lyssnar... Jag har haft ännu en underbar dag på jobbet och vi har så jäkla kul ihop allihopa! Det känns verkligen toppen att gå dit varje morgon!
 Imorgon är det fredag IGEN! Då ska jag direkt ner till bästa Milla efter jobbet och hennes Malin ska fixa hårförlängning på mig :) Spännande! Vet inte riktigt hur långt jag ska ha det, men det ska bli en upplevelse att "få" långt hår igen :)
 Jag kanske är lite galen men man måste testa, annars får man väl ta bort dem igen...

Vi ska ha en riktig myskväll med hårfix, god middag och rödvin:) Kan inte bli så mycket bättre än så, eller jo, det som hade gjort kvällen alldeles fulländad hade varit om hjärtat hade varit med, men nu kan du inte det och då får jag längta efter dig istället...
 Att längta så mycket efter någon så mycket som jag längtar efter dig är en underbar känsla samtidigt som den sliter sönder mig inifrån... Det gör ont samtidigt som det är alldeles underbart att ha en sån fantastisk man som dig att längta efter!
 Jag vet att det blir mycket om dig nu, men ni, mina vänner och läsare får ha överseende med mig och min kärlek. Jag går runt i min lilla rosa bubbla alldeles förvirrad och samtidigt väldigt, väldigt lycklig! Jag kan inte rå för det och jag njuter för du får mig att må så bra!Älskar dig, hjärtat!


Nu ska jag skutta till Borgholm och hämta Milla! Puss!

1 kommentar: