lördag 17 december 2011

Lördag!

Vi har haft en underbar dag med besök på Stadsmissionen, modehuset och IKEA. Idag var det mamma, mormor, Milla och jag som var på tur:-). Jag köpte en jättefin stickad poncho och ett par fina strumpbyxor och ett par overknee strumpor så jag är nöjd:-).

När jag kom hem möttes jag av en söndertuggad väska:-(. Lillfisen hade fullständigt trashat min partyväska:-(. Det var första gången han gjort något sånt så han måste varit riktigt uttråkad...
På grund av det blir det en hemmakväll för mig, jag vill inte lämna dem igen och ska jag vara riktigt ärlig så gör det mig inte så mycket för jag är inte speciellt social nu känner jag:-(. Det är ju tråkigt att missa Kikkis fantastiska lilljul men jag är inte på humör heller...

Saknaden är enorm just nu och det är skitjobbigt... Han gör verkligen sitt bästa och jag lider med honom... Han är alldeles underbar och därför är det så svårt att vara ifrån honom... Älskar dig hjärtat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar