måndag 9 januari 2012

Sitter

i min fina nygamla gungstol och funderar... Lyssnar till brasans sprakande och hundarnas lugna andetag... De har precis varit ute och är väl lite måndagssega de också kanske:-).

Jag ska snart ner till Milla på kaffe och prat... Vad skulle jag göra utan mina underbara vänner?
Milla och Kikki har tydligen fnulat på en inbjudan så det ska bli spännande att se den, när man nu får det:-). Nyfiken är jag iaf:-)

Helgen bjöd på en fantastiskt trevlig middag hos Milla, lite möbling här hemma, Stadsmissionen med bästa fyndet:-). Och en sjukt rolig kväll med brudarna inne hos Bella!! Tack för att ni förgyller mitt liv med er galenskap:-).

Nu ska jag skutta ner till Färjestaden så vi hörs senare, eller en annan dag:-)

Puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar