söndag 15 januari 2012

Vilken helg!!

I fredags blev det vinkväll hos Micke, sen drog vi ner till Helen och Peter en sväng:) Mucho, mucho trevligt, fast jag var skittrött och Peter mobbade mig :)

Lördagen bestod (som vanligt) av ett efterlängtat besök på Stadsmissionen. Denna gång blev det inga stora fynd (kanske tur det då det börjar tryta om utrymme i Lilla huset på prärien:) Efter det åkte mormor och jag till Baronen för att möta upp mamma, hon var där med 8 000 andra personer som också ville vinna en Mini:) Snacka om kaos!!! Det har aldrig varit så mycket folk på Baronen... Tyvärr blev det ingen Mini för oss så man får väl antingen vinna en massa pengar eller träffa någon rik man som bara vill ge mig en... Fat chance!!! Jag vet, men hoppas kan man ju alltid göra:)

Idag har jag varit hos Vickan på lunch och kaffe. Chilli fick följa med på lite äventyr och skötte sig väl någorlunda:) Det var underbart att träffa Vickan igen iaf :)
Sen bar det direkt vidare till Mange och Angelica där jag fick lite välbehövligt Theogos:) Åh, ja, det var efterlängtat Angelica, Mange och Fredde-umgänge också:)

Chilli har nu somnat i soffan efter en dag fylld med bus och dessutom badade jag honom när vi kom hem:) Kolla in sötisen:)

Nu ska jag joina honom i soffan och kolla på film:) Hoppas ni haft en bra helg också! Nu ser jag fram emot en ny härlig jobbvecka:) Puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar