torsdag 5 januari 2012

Vaknade tidigt

Idag... Bara ett snabbt inlägg... Ska inte skriva mer om hur jag känner och mår nu för det uppskattas inte riktigt (kan jag väl förstå) så nu skriver jag om allt annati mitt liv.
Ikväll ser jag fram emot en middag med vin och skitsnack med Milla, Gabbi, Kikki, Micke mfl:-). Kanske blir lite spel också, man vet aldrig...

Nu har vi ju en långhelg framför oss med en extra ledig dag imorgon, skönt!! Just det, kan vara så att vi bokat dejt med Harry på lördag:-). Förfest hos Bella, wiiiee!! Det ser jag fram emot:-))

Hoppas ni alla får en underbar dag!! Det SKA jag ha!! Puss på er!

1 kommentar:

  1. Nej nu blir jag förbannad!!!! Det är din blogg och i den skriver du vad DU vill....så vill du skriva om hur du mår och vad du känner så.... GÖR DET!!!!

    Läsarna har ett val....Läsa eller inte läsa!

    Puss....o ses ikväll

    SvaraRadera