torsdag 19 april 2012

Livet

Är ganska bra tycker jag... Jag mår väldigt bra och det mesta flyter på:-).

Idag fick jag en kallelse till kirurgen på återbesök nästa vecka, det betyder att det snart är ett år sen jag gjorde operationen... Herregud vad fort det har gått!!! Jag ångrar inte en sekund att jag genomgick min stora resa, även om det var fruktansvärt jobbigt med alla komplikationer och all smärta jag gick igenom... Just då bar det ett litet helvete! Usch och fy:-(. Men såhär i efterhand ser jag tillbaka på det med andra ögon och ser det som en enorm erfarenhet!
Det ska bli spännande att åka in och se hur alla värden är nu, de var ju bra förra året också och jag mår så bra nu så de borde inte vara sämre i år...

Ni får en rapport när jag varit där.

I helgen blir det nog utgång och lite grillfest, min kusin och Beau och Grayson åker ju hem till St Thomas på måndag så vi skulle grilla lite innan tänkte vi... Jag kan inte förstå att de ska åka redan, Katte och Grayson har varit här sen 2 mars!! Det har varit helt underbart och jag kommer sakna ihjäl mig! Jag vet ju inte ens när jag får se dem igen:-(. Jag får hoppas på en lottning så jag kan åka ner och hälsa på dem:-)

Sen måste det ju bli en dejt med Harry också:-). Det får man ju inte missa för allt i världen:). Vu har ju kommit in ett riktigt stim med utgång, men Gud vad roligt vi har!

Nu ska jag skutta ut efter lite ved och få upp värmen i Lilla huset på präriern:-). Det är så tråkigt väder, men jag ska övertala Chilli och Kaxe som ligger och sover som grisar nu att vi ska gå ut:-). Förhoppningsvis får vi sällskap av Kikki och Ella:-).

Hoppas ni får en underbar kväll! Det tänker jag ha:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar