söndag 22 april 2012

Ont gör det...

Min allra finaste och bästa vän åker hem på måndag... Jag kommer troligtvis inte se henne på ett år.. Just nu gör det så ont, för jag har fått en vardag med henne igen och har blivit van vid att hon finns vid min sida igen, precis som innan... Vi har gått igenom allt tillsammans och en stor del av mitt hjärta är hennes... Nu mer än någonsin för jag är fadder till hennes och Beaus underbara son... Vad ska jag göra utan dem?? Vi har ätit middag hemma hos dem ikväll och jag saknar dem redan... Ni kan ge er på att jag kommer träffa dem en sista gång imorgon och jag kommer göra allt jag kan för att de ska komma hem snart! Ni är det finaste som finns! Kommer sakna ihjäl mig efter dig, Kathrine, Beau och Grayson!! All kärlek till er! <3 För alltid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar