onsdag 18 april 2012

Vilken härlig dag!!

Eller ja, morgonen var lite seg när jag var tvungen att gå upp tidigt och han bredvid mig i sängen var ledig och fick sova vidare:-(. Då var jag lite avis... Men när jag väl gått upp gick det riktigt bra och jag var ovanligt pigg... Hmm, lite lustigt eftersom jag inte sov så många timmar, men det kanske räckte?:-)

När jag sen kom till jobbet grattade jag Manne som fyller 30 hela dagen idag:-) Stort grattis igen Manne!!
Efter det kom ett sms om att jag kunde koma och hämta min telefon!!! Jaaaaa:-) Som jag längtat!! Nu är allt komplett, paddan up to date och iPhonen återställd... Tänk att man kan bli så glad för sånt?:-)

Nu sitter jag i soffan med Lillfisen bredvid och njuter av Grey's Anatomy, veckans höjdpunkt!! Så nu har jag inte tid att skriva mer, får återkomma imorgon:-)

Puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar