måndag 2 april 2012

Tänk vad bra det kan bli:)

Just nu mår jag bra! Jag saknar min älskade Simme varje dag men Chilli håller mig sysselsatt :)

Min helg har varit underbar som vanligt! Middag hemma hos mamma och pappa i fredags med Katte, Ann och Göran och lille Sigge såklart :)
På lördagen bjöd jag Milla på frukost innan vi åkte in till Stadsmissionen en sväng (som vanligt) Vi tog efter det en tur till Köpstaden där Moa och hennes kompisar hade uppvisning med kaninerna :) Oj vad de hoppade:) Ja, vissa gick rätt igenom hindrena också men det är ju lite tjusningen med det :)

Kvällen spenderade jag tillsammans med Gabbi, Micke, Elin, och förstås J som kom lite senare ;) De andra gick ju ut men jag var tvungen att vara hemma med Lillfisen då han inte riktigt klarar av att vara själv på kvällarna nu när inte det stora stödet finns längre...Så vi var lika glada båda två att J kom och höll oss sällskap :)

I söndags firade vi mormor med kroppkakor och fika, trevligt, trevligt! Kan inte riktigt förstå att hon fyller 80 men så är det och det är härligt att se att hon är så pigg!

Igår började vi på agility Grunder hos bästa Anja. Ser verkligen fram emot att komma igång med träningen på riktigt... Vid sex stormade vi in hemma hos Anja tillsammans med sju andra mysiga fyrbenta och deras hussar och mattar:) Gud så roligt att komma igång igen!! Jag är tom lite imponerad av Fisen som faktiskt kunde sitta stilla och titta på de andra hundarna och vara tyst!! Kan ni tänka er? :) Det finns hopp!!
Nu är det uppehåll tills den 26 och det passar oss perfekt då Chilli ska kastreras på onsdag. Japp, så blir det! Känns jättebra eftersom han mår dåligt över att vara så översexuell... Så på onsdag morgon klockan åtta ska jag lämna honom hos Satu och Maria. Sen får jag inte hämta honom förrän halv fem:( Lille fisen, alldeles ensam hela dagen...

 Ni får veta mer längre fram hur det går för oss:)

Ha en skön kväll allihop så hörs vi snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar