tisdag 28 juli 2009

Husvagnssemester!

Man ska ha husvagn.... Ja, Galenskaparnas gamla kultlåt stämmer faktiskt! Jag sitte nu i mammas och pappas husvagn i Djupvik på norra öland och har det helt underbart! Solen visar sig inte här utan någon annanstans idag men vad gör väl det? Det är varmt och skönt och jag sitter i förtältet och njuter just nu av Milow. Kan det bli bättre? Vi har haft husvagn här uppe sen jag var 17 och jag har alltid varje sommar åkt upp hit några dagar helt själv bara för att njuta av ensamheten och koppla av.

Jag har t.om badat idat även att det var sååå kallt först.                                

                                                                                                                               isbad

 

Men efteråt var det så skönt så.  Jag doppade tom huvudet=) Så nu sitter jag här alldeles nybadad och skriver lite och har det allmänt bra, men jag slår vad om att solen kommer komma hit på torsdag när jag är hemma igen=) Nu ska jag ut och fota lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar