onsdag 29 juli 2009

Soligt!

Idag är det ännu skönare väder! Jag har redan badat två gånger=) Idag kom mamma och pappa upp med Moa också så nu har man sällskap också. Vi har precis fikat lite och nu ska jag gå ner till båten en sväng, ville bara fixa in bilderna från igår...                                      DSC_0964                                          DSC_0972

 

Ni ska få se några från den fantastiska solnedgången också...

 

[gallery link="file" columns="2" orderby="title"]

 

Jag tittar just nu på pappa som försöker hitta ett ställe där radion inte brusar alltför mycket, sjörapport på gång=) Den har man fått höra sen jag var liten, alltid fem i ett och kvart i fem... Men det kan ju vara skönt att åka ut en sväng på sjön med "lillebåten", det var ju ett tag sen.

Det blir en natt till häruppe iaf, mamma åker hem idag men pappa och jag stannar tills imorgon. Härligt! Det känns som om man flyr vardagen lite när man är här och det passar mig alldeles ypperligt just nu. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar