tisdag 8 februari 2011

Idag blev det officiellt!

Jag kommer efter mycket övervägande och funderande att gå tillbaka till mitt jobb! Jag längtar tillbaka till mitt jobb och mina kollegor och jag har nog behövt den här tiden för att utvecklas själv och inse att det är där jag hör hemma! Jag är supertaggad och ser fram emot det!
Däremot har det inte varit ett lätt beslut eftersom jag tycker så mycket om mina kamrater på sektionen också, det jobbet är också jätteroligt! Det är nog därför jag funderat så mycket, annars hade det varit ett mycket lättare beslut att fatta.... Nu när jag väl bestämt mig känns det jättebra!

Ville egentligen bara säga det.... :)

2 kommentarer:

  1. Trodde hela tiden att det var nagot annat du funderade pa. Vet att du kommer bli nojd med ditt val efter allt "fnulande" som du har gjort :-)
    Maste horas snart!!

    SvaraRadera