lördag 12 februari 2011

Snacka om fredagsmys!

Igår hade vi bokat ridning på Aledal med tjejerna... Hur mysigt som helst! Jag fick dock skutta iväg till Hööks på lunchen för att inhandla ett par ridbyxor. Äger ju inget sånt längre så det var lika bra för jag räknar med att det blir fler gånger!
 Jag har ju inte suttit på en häst på säkert tre år så det var lite pirrigt innan men så fort man satt upp fanns det där. Det var hur härligt som helst men det känns i ljumskarna idag :) Härligt :))

Jag och Mattsson:)

Moa och Kamomill :)

Sötis...

När jag kom hem igår skulle jag ha en lugn och skön hemmakväll med lite Let´s dance, men det kunde man ju glömma! Det stormade och snöade så mycket så strömmen gick... Helt svart i hela grannskapet! Hur mycsigt som helst! Jag tände mina ljus och kröp upp i soffan med en bok. Hur skönt som helst! Strax innan 22.00 kom strömmen tillbaka och det var bra så man inte hade hunnit gå och lägga sig, för då är det så jobbigt när hela huset tänds upp helt plötsligt. Och det gör det oftast för du ska ju inte tro att jag kommer ihåg vilka lampor jag hade tända :) 

Idag blev det den vanliga utflykten, sen lunch med mormor och Milla och nu sitter jag här vid datorn och myser med en hund på varje sida om mig :) Ikväll blir det middag hos Milla! Kan vara så att jag tar en cider också :) 
Ha en skön kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar