måndag 7 februari 2011

Måndag=Aledal!

Måndag igen och som vanligt stack jag och rallyråttan direkt till Aledal efter jobbet. Det är alltid lika mysigt att vara där! Ikväll var det dags för hoppning och Moa hade Mattson. Fina, goa Mattson som är helt underbar!
Lena och Jöjje har börjat med att man får hyra hästar på fredagar för 150:-/h. Jättemysigt tyckte Moa (och jag med såklart) och i ett svagt ögonblick bokade vi det på fredag :) Herregud, jag har ju inte ridit på säkert tre år... Det kan bli spännande!! Men jag älskar ju hästar och saknar ridningen så jag ser verkligen fram emot det förutom att jag snart kom på att jag inte ens har några ridkläder kvar :) Ja, ja, det löser sig alltid!
Jag frågade Anette (ridläraren) idag om hon skulle vara där på fredag. "Hurså?", sa hon... "Hahahahaha, jag ska rida" sa jag... Då funderade hon på att komma bara för att titta  :))

Jag berättade idag också och det kändes skönt när det var gjort, men det var inte utan att jag var nervös innan... En ny härlig tid har jag framför mig nu! Ni får snart veta, jag lovar ;)

Jag har hunnit fixa  tre köttfärsfyllda pannkaksrullar också till styrelsemötet imorgon. Mums!!

Nä, nu ska jag lipa lite till "Spårlöst", ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar