lördag 7 november 2009

Dagens arbete=)

Idag blev det att skrapa bort gammal tapet inne hos mamma och pappa i deras sovrum. Vi var inne och köpte tapeter i onsdags på Måla och nu har arbetet satt igång. Det var lite svårt att komma åt tapeten för jag hade ju två snygga stora läppar i vägen men det gick bra sålänge man tog det lugnt=)

Jag fick dessutom hjälp av min eminenta hjälpare Simson som alltid ska vara där "mamma" är... Han kanske inte tillförde så mycket men han var med iaf och drog runt lite nedrivna tapetbitar... Under tiden jag höll på med det satte pappa upp en ny ytterlampa hos mig (tjänster/gentjänster ni vet). Jag och mamma skulle gå in till mig och kolla hur det blev nu men när vi tände hände ingenting!!! Tror ni mamma skrattade??? Suck... Som tur var det bara jordfelsbrytaren som slagit av så det gick lätt att lösa=)

Nu blir det att hoppa in i duschen för ikväll ska jag och mina läppar på FEST!!!! Party hos Kikki!! SUPERKUL!!!

Här kommer lite foton från dagens arbete=)

[gallery link="file" columns="2" orderby="title"]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar