fredag 13 november 2009

E nog ganska nöjd idag....

Idag var det jobb hela dagen på sektionen med grabbarna grus! Vi har haft en jättebra dag! Jag hann tom klämma in en dejt med Angelica på lunchen. Jag var ju tvungen att prata lite med henne, har ju inte pratat sen i fredags=( Svårt att klara sig så länge.... Vi träffades utanför Witten och skyndade bort till Königs för en snabb kaffe och genomgång av veckan... Hmmm det var en del att avhandla=) Hon visste precis vad hon skulle säga och hon är så vis! Vi fick gjort det vi, eller rättare sagt jag skulle göra och när illamåendet väl hade släppt kändes det bra;)

Lunchtimmen gick alldeles för fort och rätt var det var så var det dags att gå och jobba igen. Idag blev det mycket pappersarbete då vi skulle göra iordning medlemsmappar som vi skickar ut till nya medlemmar med information. Sen blev det lite förberedelser inför nomineringsmötet som vi hade ikväll på Novaskolan. Alltid trevligt att träffa medlemmar! Det var även mat och underhållning så kvällen gick väldigt fort!

När jag körde hem från stan var jag "tvungen" att ringa Ullis och prata lite så det blev en tur till Grefwa gård för samtal och tedrickande. Alldeles perfekt avslutning på dagen!

Nähä, nu får det vara slut på skrivandet för idag! Kommer åter imorgon! Många kramar från den ständigt förvirrade.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar