lördag 28 november 2009

Vilken underbar kväll!

Barnen sussar och snarkar lite lätt.... Underbart att lyssna på... Emil och Freja somnade vid strax innan sju och Mira strax innan halv åtta. Det var så roligt att komma hit idag till mina skruttar... Mira slängde sig om halsen och tvillingarna kramade mig  så hårt så hårt... Vi har lekt med lera och fixat och bara haft det mysigt! Välling gjordes till de små vid halv sju och de är så störtsköna! Sätter sig på golvet med varsin flaska sen kommer de med flaskan när den är tom=) Ok, dags för tandborstning sen är det bara att lägga dem i sängarna så somnar de inom 20 minuter... Jag hörde Freja ligga och prata lite en stund sen somnade även hon....

Då var det dags för Mira att välja sina böcker, ta på pyjamas och fixa iordning sig för natten.... Vi skulle läsa "Nej, sa lilla P" och "Askungen" idag. Hur mysigt som helst att ligga och läsa för henne och småprata lite om vad som helst....

Så vid strax innan åtta sov alla tre som små grisar och jag har kollat lite på tv och "caféat" lite... Alldeles tyst är det i huset och så fridfullt! Jag är så glad att jag får låna barnen ibland, jag har ju varit hos dem så länge och saknar dem otroligt mycket! Skadar ju inte att föräldrarna är underbara också!

Idag var det lite segt på morgonen... Var hos Helen och Roger igår innan jag åkte med Blerim in till stan för att träffa Gabbi... Skitkul att träffa dem igen. Agge och Catti var där också, och självklart Gunte=) Vi åkte väl in vid strax efter nio och hämtade Gabbi på jobbet, sen släppte Blerim av oss och vi gick hem till Gabbi. Där satt hennes dotter Becca också så vi hade så trevligt innan vi gick ut=) Väl ute träffade vi mycket roligt folk.... Det var en jävligt kul kväll!! Sen blev det nattbuss till Färjestaden igen med Gunte, Lindgren o Pecka... Då gick vi till Pub 17 där jag intog den där viktiga cidern som verkligen fyller sin funktion! Den man garanterat blir dålig av sen... (Och jodå, det stämde den här gången också=) ) Vi tog iaf taxi därifrån så jag vet inte riktigt när jag var hemma, men dålig blev jag och det var inge kul alls=( Visserligen är det ju bättre att må illa och bli dålig på natten så man blir av med det, då slipper man ju bli så dålig dagen efter=)  Helst ska man inte bli dålig alls men shit happens.....

Kontaktade som vanligt folk på natten=) Denna gång bara via msn men ändå... Det har man fått äta upp idag =) Mycket gliringar och vissa njuter ju av det mer än andra :P

Nu blir det Macahan och soffan en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar