fredag 13 november 2009

Härlig fredag!

Idag bar det av över den stora bron för att fota lite barn vid ett. Jag kollade med Gabbi innan om hon ville ta en fika efter och det ville hon=) Jag styrde rallyråttan mot Storgatan och en röd port och hittade rätt... Jättekul att få se deras fina lägenhet! Sen blev det lite eller rättare sagt mycket skitprat. Rätt konstigt egentligen att vi kan prata med varandra då vi pratar lika mycket båda två, vi hinner faktiskt lyssna lite på varandra också=) Vi är som papegojor....=)

papegoja


Vid fyratiden drog råttan över bron igen för att åka hem och elda lite och ta hand om dogge och dogge. Pratade med Kikki och hon kom vid sextiden för lite mer kaffe och prat... Förstår att folk undrar, ibland gör man inte annat än fikar och pratar... Vissa dagar är det viktigare än andra...

Nu har hon precis åkt hem och jag ska utfodra hundarna för att sen ge mig iväg ner till big city of Ferrytown igen=) Den här gången blir det Idol hos... Ja, just det, KIKKI!!!! Vi får ha lite fredagsmys tillsammans med hennes Braåsare som är på besök. sen är det jobb heeeela helgen lång så imorgon ringer klockan vid sju=( Lite trött på att jobba helg, men det är väl bara att gilla läget sålänge man jobbar inom omsorgen??? Har bästa kollegorna på jobbet den här helgen så jag ska egentligen inte klaga=)

Nä hä, nu är det dags att köra igång sista racet ikväll! Hoppas ni får en underbar kväll!!!

3 kommentarer:

  1. Kaffe är gott ;)
    Å du är ju inte ensam om att jobba i helgen :(

    SvaraRadera
  2. Nä, usch jag lider med dig.... Vi får göra det bästa av det=)

    SvaraRadera
  3. Mm...Tack för supertrevliga timmar....Lova ya!!!

    SvaraRadera