söndag 15 november 2009

Nu har alla utom jag gått hem...

Jag sitter här på jobbet med superSvenne som partner in crime=) Alla de andra som jobbat helgen har gått hem, men jag sover jour inatt så jag slutar inte förrän åtta imorgn bitti...

Heartbreak Hotel på tv med Helena bergström, den är faktiskt lite rolig=) Nu är det tyvärr nyheter mitt i allt så då tänkte jag slänga in ett litet inlägg... Börjar känna mig som en sliten trasa efter alla dessa timmar.... Idag körde vi lite underhållning till fikat också... Det blev "En himla många program" med Galenskaparna. Min och Kajsas favorit=)







Nähä nu börjar snart filmen igen=) Kram på er alla... (Har funderat lite i helgen och det känns bra, jag kanske ska våga iaf...)

1 kommentar:

  1. Tack så jätte mycket för en jätte mysig och rolig helg ;) Hoppas att du kunde sova gott, med super Svenne vakandes i huset ;) hi hi
    Ha de gott gumman och sluta fundera börja agera ;) puss å kram gumman

    SvaraRadera