onsdag 11 november 2009

Nu är brasan tänd!

Jag har kommit hem till mitt igen efter en kväll av tapetserande hemma hos mamma och pappa. Det var tyvärr bara 17 grader här hemma eftersom jag inte varit hemma sen halv sju imorse=) TV:n och datorn är igång och brasan är tänd! Det bästa som finns! Ljus har också kommit fram. Det går åt några stycken varje kväll nu.... Tur att det inte är så långt till IKEA=)

IMG_0529 IMG_0531

Här kommer lite bilder från tapetseringen också...

IMG_0532


Fondtapeten som sitter på gavlarna.....


IMG_0533 IMG_0538


Tapeten som ska vara på långsidorna...


Det blir superfint iaf....


Har inte funderat så mycket idag utan tänker som vanligt bara det bero som jag alltid gör, jag fick lite tips igår, men vet inte om jag ska våga... JAG ÄR EN SÅN CHICKEN!!!! Ni får kalla mig tönt och allt det där vanliga så skratta nu, det är tillåtet=)


Hur som helst känns det helt ok än sålänge, rätt som det är kommer det väl upp igen men då får jag ta det då!


Imorgon är det sista jobbdagen på sektionen för den här veckan, sen är jag ledig en hel dag!! Jag ska bara in och fota lite nyfödda vid lunchtid, sen hoppas jag att det blir en kaffe med ngn....Lördag, söndag och måndag blir det jobb på Smedås. Jag har inte varit där på 3 veckor så det ska bli roligt att komma dit en sväng faktiskt=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar