söndag 29 november 2009

Sommardäck av, vinterdäck på=)

Idag blev det äntligen av... Det stora däckbytet=) Den här gången var det väldigt enkelt eftersom pappa lånat hem en muttermaskin=) Gud, så smidigt=) Efter det blev det en tur till ÖoB, var tvungen att köpa spolarvätska och tändblock till kaminen. När vi hade varit där blev det middag hos mamma och pappa. Alltid lika gott.

Blev en fika hos Kikki också med Camilla och Linda. Linda hann jag tyvärr bara säga hej till för hon höll på med det stora bullbaket hemma så hon var tvungen att åka igen. Vi andra fastnade framför Svampbob... Hur töntigt som helst men han är fan lite rolig=) Ikväll skulle Svampbob lära Patrik att blåsa såpbubblor=)







Ikväll blir det lite soft hemmakväll, var hemma sent igår också så ikväll blir det tidigt i säng. Jag jobbar visserligen bara halvdag imorgon. Sen ska jag fota lite bebbar innan jag hämtar Tilda och tar med henne till Aledal. Hon ska nämligen åka med mig dit imorgon så hon får följa med lite tidigare och titta på Moas ridning också=)

Mina tankar är med min kära vän imorgon då hon har några tunga dagar framför sig! Hon är stark och allt kommer lösa sig, det är jag övertygad om! Många styrkekramar till dig!!

Ha en skön kväll nu alla!

2 kommentarer:

  1. Självklart!! Vi ses ikväll! Tänker på dig hela dagen!!! Kram

    SvaraRadera