söndag 8 november 2009

Jag är glad idag=)

Jag mår som jag förtjänar efter gårdagens partaj... Shit vad roligt vi hade!! Vi var hos Kikki först sen åkte jag, Linda, Elis, Gabbi och Gunilla in till Harrys. Fullt ös och en massa goda drinkar i blodomloppet... Några för många tror jag för det var inte så att man var direkt nykter när man knatade hem=)

Söndagen började väldigt bra och därför är jag lite glad idag även att jag mår som jag gör....  Det är bara att njuta så länge man kan, man vet aldrig vad som händer sen, kanske bara var det här men då var det bra iaf=)

3 kommentarer:

  1. Najs för dig!!!
    Själv så har man Å N G E S T på hög nivå :(

    SvaraRadera
  2. Usch din stackare!!! Det löser sig nog imorgon, ska du se! Kram

    SvaraRadera
  3. Det va en Super kväll :)
    Men Gabbi...hur kan du ha ångest efter en sån trevlig kväll!!??
    Spelar väl ingen roll att man mår lite kymigt när det va så kul kvällen innan ;) haha Vi skakade nog loss istort sett hela kvällen!!!!!! Tack för sällskapet :D

    SvaraRadera