måndag 23 november 2009

Hahaha!

Känner mig så stark idag! Vad skönt det är att få ur sig allt man känner och ifrågasätta någons beteende! Känns jättebra nu! Ska skicka ett stort tack till min J som alltid finns när jag behöver honom! Igår när jag ville ha tv-mys kom han med mat och sällskap! Det var precis vad jag behövde=) Gjorde att jag fick känna mig uppskattad och omtyckt så nu känns det så mycket bättre! Fast det är klart, det underlättar ju också när man har kommit till den insikten att det inte är min förlust!

Ikväll blir det en Ullaredsresa tillsammans med Kikki och Linda! Kan ni tänka er?? Jag åker dit två veckor på raken!!=) Ok, då bara genom TV:n men ändå=)

Kanske går så långt att jag faktiskt åker dit på riktigt ngn gång.... Eller nääää, så långt går det nog inte=)

4 kommentarer:

  1. Jo då....så långt ska det nog gå :)

    SvaraRadera
  2. Ja efter hur planeringen igår gick så ser det ut som du inte kommer undan detta fenomen!!!! :D hihi

    SvaraRadera
  3. Hahahah nä det har du rätt i Linda=) Men jag kan ju stanna utanför... =)

    SvaraRadera
  4. Kommer inte på frågan!!!!
    Å du skulle inte vilja missa chansen att få följa med ligan in för att umgås...inte ens pga handel =)

    SvaraRadera