söndag 22 november 2009

Jag är tacksam!

Jag är så tacksam att jag har de vänner jag har. De finns alltid här för mig när jag är nere och behöver dem! Jag behöver inte flera vänner, det är inte det jag är ute efter. Jag vill ha en man som älskar mig och vill vara med mig, inte en massa spel och fjanterier. Jag är inte 15 längre och har tröttnat på det. Jag kommer visa tydligt var jag står och passar inte det så är det hans förlust, inte min! Jag är värd så mycket mer och jag hoppas att jag någon dag hittar någon som ger mig chansen att visa vad jag går för och inte bara utnyttjar för en natt och sen skiter i det. Jag är nog lite konstig men jag tar inte hem vem som helst som jag inte känner något för, jag har kanske för mycket känslor i mig, men jag känner alltid något för den som kommer in i mitt hus! Jag ger dem iaf chansen att lära känna mig men om det inte passar så får det vara så då.

Jag är stolt över mig själv och jag är en stark, trygg, rolig och bra tjej, jag ska bara hitta någon som uppskattar det! Nu blir det bara lite svårare att släppa in någon på ett tag men det löser sig nog!


3 kommentarer:

  1. Hejsan han finns där men kanske inte synlig just nu, Pär fanns där men jag såg honom inte förrens jag slutade leta.... Låter knäppt men det är så det var.... Du e superduper BÄST

    SvaraRadera
  2. Tack! Vad ni är söta!! <3 *kramar*

    SvaraRadera