lördag 21 november 2009

Vad har jag lärt mig idag???

Som vanligt skulle jag gjort som jag alltid gjort innan... Jag ska vara iskall och inte släppa in någon. Tror folk att de kan behandla mig hursomhelst?? Jag kanske är konstig men har lite svårt när någon visar en sak men gör sen något annat. Fast man kanske inte ska tolka något in i att man faktiskt har spenderat natten tillsammans? Det är väl så att killar skiter i vilket och bara går hem med den som känns bäst för stunden??! Det var ju tydligt det, nu ska jag gå in i det på samma villkor! Jag ska skita i om jag sårar folk likaväl som att de tycker att de kan bete sig hursomhelst och sen undra varför man faktiskt visat intresse. Då behöver man ju inte känna sig som en idiot när man säger vad man tycker. Jag har inte tid med spel och fjanterier. De vet inte alltid vad de går miste om! En jävligt bra tjej som skulle kunnat bli hur bra som helst! Tough luck när man inte ens får chansen att visa vad man går för!!

3 kommentarer:

  1. Vill bara ge deg en kram!!!
    Det hjälper inte deg nu att jag skriver att den rätta dyker upp när du minst anar det osv, osv...
    Mannfolk är och förblir mannfolk och svåra att förstå seg på..

    Kram

    SvaraRadera