måndag 16 november 2009

Nu är turbon påkopplad=)

Idag går det undan! Jag kom hem vid tio, började jobba lite fackligt med att ringa skolor angående skolinformationer. Efter det blev det rensning (finally!!) i mitt gästrum. Där har man nu i en och en halv månad förvarat en massa prylar som kommit tillbaka till mig från mamma och pappa. Jag tyckte att det gott kunde förvaras därhemma men de gick inte med på det=) Allt är nu uppställt på loftet och det som skulle slängas har slängts....

Samtidigt som detta gjordes jobbade tvättmaskinen för fullt... Jag åker ju till Karlskrona på onsdag morgon så nu var det tvunget att bli gjort... Utöver detta chattade jag lite med gamla vänner, lyssnade på den smått fantastiska Melissa Horn. (Hennes text i förra inlägget). Jag jazzade runt här hemma med dammtrasan i högsta hugg och såg säkert så fånig ut som bara jag kan=)Allt har gått i 190 känns det som, men det var inget annat att välja på, imorgon är det jobb hela dagen och kvällen fortsätter med packning och trevligt fikabesök (besök har man alltid tid med!)

Nu är den här bläckfisken trött och ser fram emot en skön dusch innan det blir kaffe hos Kikki!

bläckfisk

1 kommentar:

  1. Du é verkligen i gasen idag!!! Tack för trevlig läsning : ) Kram och hörs/syns imorron

    SvaraRadera