söndag 9 augusti 2009

EXTRA EXTRA!!

Efter min otroligt göra-ingenting-dag idag åkte jag ju till Ola för att hämta bilen. På väg hem stannar jag till hos Linda där även Kikki befinner sig och ska göra slingor... Jag kommer dit och möts av den sötaste i hela världen tror jag=) Där sitter Kikki vid köksbordet med en babyhuva på sig och Linda har börjat plocka slingor... Självklart kom ju kameran fram, detta var definitivt ett Kodak-moment=)

[gallery link="file" columns="2" orderby="title"]

 

Sov gott nu alla vänner!!

2 kommentarer:

  1. hahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja hon va sååå söt! Men du missade helt klart nåt när hon skulle åka hem med slingorna inkladdade i blekningen (började redan ljusna) och babymössan gjorde sig ännu mer tydlig :D
    Nu har vi ju sett resultatet.....Å det blev Super!!!!

    SvaraRadera