onsdag 19 augusti 2009

Idag blev det lite jobb!

Chefen ringde ju som sagt och jag åkte in och hjälpte henne med procentfördelning och vikariat inför hösten. Det var rätt kul att komma igång igen... Imorgon börjar jag vid sju och det är okristligt tidigt.... Lika bra att vänja sig, nu blir det ju bara helgerna på Smedås=) Resten blir på facket=)

När vi jobbat klart med schema så åkte jag ut till Mange och kollade hans grävprojekt=) Han och Rasmus hade grävt bort en massa rötter och skit i trädgården... Vi bokade en golftid vid 13.36 på Saxnäs och var laddade! Det började som det brukar göra för mig-åt h-vete! Jag skulle testa min drive idag men jävlar vad jag sliceade!! Jag skulle rakt, men hamnade så långt åt höger som man bara kunde!! Jaha, tänkte jag, ska det bli en sån runda? Nä, drivern åkte tillbaka i bagen och användes inget mer idag=)

Här ser ni Mange "in action":

IMG_0244 IMG_0246

När vi kom till green på hål sju säger Mange att det är segt i kroppen och undrar om jag bjuder på en kopp kaffe... Jag kände mig lika seg jag så det nappade jag på direkt! Vi gick av efter sju hål och åkte hem till mig istället och satte oss i den stekande solen på altanen och drack kaffe=) Som ni ser på bild 2 blev Mange också glad=)

Nu ska jag käka lite sen blir det Zumba hos Kikki=)

1 kommentar:

  1. Morning honey...
    Hoppas att du får en fin dag!!
    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera