torsdag 20 augusti 2009

Slut på semestern!

Igår var första dagen på 6 veckor som jag ställde klockan... 06.00 var det dags att gå upp, alldeles för tidigt!! Det var bara att bita i det sura äpplet och gå upp=( När jag väl hade kommit iväg var det helt ok och det var roligt att komma upp på sektionen igen, härligt att träffa alla goa kollegor!

Efter jobbet hjälpte jag Linda att backa in husvagnen på tomten, imorgon åker de till Grankullavik på "lillsemester"... Lite avis blir man allt=(

Vid sex sen var det dags för ett nytt Zumbapass=) Jag tycker nog allt att vi är himla duktiga! Nu blir det vila fre och lör sen kör vi igen på söndag=)

På lördag ska jag och Angelica ut, jag gör ett nytt försök=) Hoppas det blir en kanonkväll! Visserligen har vi aldrig tråkigt när vi är ute, men det kanske finns några andra roliga ute också=)

Nu har jag farmat lite, måste snart lägga mig igen, för imorgon ska jag hämta Mats också vid kvart i sju så jag måste upp ännu tidigare=( Hmmm undrar när mitt dåliga morgon humör ska gå över?? Kanske något man måste leva med eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar