måndag 10 augusti 2009

Ibland måste man bara få vara ledsen...

ior

 

Vissa dagar känns som en lång mardröm... Att en dag som börjar bra kan få ett sånt otroligt avslut... Man vill bara vakna upp och känna att det varit en mardröm. Jag tänker på min goda vän som har blivit så sviken och så sårad idag, som en blixt från en klar himmel!

Man vill bara hjälpa men kan inte säga de rätta orden för de finns inte... Man måste bara få vara ledsen och även att man vet att det blir bättre sen så är det ingen tröst för man är mitt i det och bara vill vakna... Jag lider med dig vännen, och finns här för dig alltid!

                                                                                                                             nalle

Det finns som sagt var inget att säga men jag tänker på dig och är så ledsen för att du har blivit så sårad! Jag skickar så mångar kramar till dig!

                                                                                                                           nalle2

3 kommentarer:

  1. Morning honey...
    Ja...de e för sorgligt!!!!!

    Kul att jag hittade dig!!
    Kramis i massor!!!

    SvaraRadera
  2. mylifeinlandofconfusion11 augusti 2009 kl. 09:19

    Ja, jag vet... Härligt att du tittade in=) Jag har läst din massa gånger... Har bara varit dålig på att kommentera *skäms*
    Kram Kram kram

    SvaraRadera
  3. Tack för allt!!!


    Kraaaam

    SvaraRadera