söndag 16 augusti 2009

Harrys!

Igår när vi kom hem från Djupvik blev det utgång. Vi stannade till hos Linda så hon fick göra sig i ordning och ta på sig sin otroligt snygga "lilla svarta". Jättefin blev hon! Vi åkte vidare hem till mig och började dricka och fixa i ordning mig. Vi hade ingen skjuts in men när jag pratar med Agge ska han jobba på Byttan så vi kunde åka med honom in. Lite tidigt, men det gjorde ju inget. Vi var väl inne vid halv tio ungefär.

Vi satte oss ute på uteserveringen på baksidan och drack Rosa pantern... Mumma!!

Jag på Harrys3 Linda på Harrys

Efter en stund dök även AG och Sasa upp. Skitkul! Det var alldeles för länge sedan jag träffade dem! Riktigt roligt!!

AG Sasa o Jeppe

Det var en skitkul kväll och vi träffade många roliga människor! Som vanligt ska jag göra bort mig och träffa fel killar och den här gången kunde det ha gått riktigt illa. Som tur var kom jag bort till Harrys igen och mötte Linda och Bobbo där. Skönt!Vi gick och hämtade våra jackor och sen drog vi.

Världens bästa Agge hämtade oss sen vid stationen!

Förutom det var det en skitkul kväll! Tack Linda för en kanonkväll! Jag är så glad att jag har så goa vänner!!!

2 kommentarer: