lördag 15 augusti 2009

Idag har Linda badat!!!

Vi har ju som sagt väldigt fint väder idag och vi har solat och spelat tärning. Vi fick även manligt besök idag i form av min farbror Göran. Mycket trevligt och mina tankar gick till Lindas kort igår som sa att vi skulle träffa en man på dagen idag=) Häftigt!!

Efter vi solat och lämnat den dagliga rapporten till min far säger Linda att hon är badsugen!!?!! Oj oj tänker jag, det här måste jag nappa på annars försvinner detta ögonblick! Och kan ni tänka er? Efter vi hade tömt båten på vatten går vi ner i vattnet och Linda BADAR! Eftersom detta inte är så vanligt förekommande i Djupvik så finns självklart bildbevis på det!!! Notera de snygga badskorna=)

Linda i badet.

Linda badar

Ser ni att hon t.o.m njuter? Helt underbar bild!

Nu blir det kaffe i solen så hej så länge!

3 kommentarer:

  1. Åhhh kors i taket... :)

    SvaraRadera
  2. Hej, Linda här!!!! Ja e ju inte direkt nån badkruka!! Men kvällen innan såg vattnet inte alls lika inbjudande ut, grumligt å dant. Idag helt enkelt UNDERBART klart!!! Riktigt skönt och uppfriskande var det =)
    Kram på er

    SvaraRadera