lördag 22 augusti 2009

Mysfredag!

Idag slutade jag inne på sektionen redan kvart i ett, jag skulle då fota nyfödda åt Yngve. Jag tog med mig lite jobb hem, som jag fixade. Det var en tavla vi ska ha på sektionen med bilder på oss alla som jobbar där, så jag skrev ut lite foton därnere. Skrev även ut en underbar bild på William, Ullis och Calles jack russel och gav till dem...


Ullis och jag hade bestämt att det skulle bli en kväll med pizza och vin... Alltid lika mysigt!


Vid halv sju hämtade Ullis mig och vi åkte ner till Robertos. Vi fick vänta ett tag men vad gjorde det? Vi hade massa roliga människor att titta (Tur är ju att vi själva är så perfekta) :) Jag säger bara: "Vääärdii med  rjääääkooor" Du vet vad jag menar Ullis! :)

Vi åkte hem till Calle som väntade på oss och framförallt pizzorna tror jag, vi var nog bara en bisak:)

Jag och Ullis var ju tvungna att farma lite också så Calle tröttnade och kollade friidrott istället:) William och Tingeling var bara underbara som vanligt!!! Här ser ni hur ljuvliga de är...

[gallery link="file" columns="2" orderby="title"]

Vi avslutade kvällen med att titta på Jeff Dunham, en helt fantastisk buktalare med världens roligaste karaktärer!! För er som inte sett honom kommer här ett klipp! Min favoritkaraktär Peanut!






4 kommentarer:

  1. Verkar som du haft en fin dag!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahahaha
    Han e ju bara sååå kanon!! Denna hade jag inte sett så jag satt här i min ensamhet å gapskrattade...det får man göra va? :D Ingen som kan idiotförklara mig för de!!!!! (fast nu avslöjade ja ju det) ;)
    Kraam

    SvaraRadera
  3. ???? Hur kunde JAG va inloggad som DIG???
    Det va ju min kommentar! Sno inte den!

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte hur det kunde bli så, Linda... Men visst är den underbar!!=)

    SvaraRadera