tisdag 18 augusti 2009

Jättemysigt!

Mmmm dagen kunde inte börja så mycket bättre... Tyvärr var det lite kort besök, men så mysig han är=) Hoppas vi ses snart igen, brukar ju dock gå ett tag mellan gångerna, men då hinner man längta lite. ;)

Idag blir det lite målning (som jag hatar) av huset. Eftersom jag inte visste vilken färg jag ville ha på huset när jag grundade det så blev det vit grundfärg.. När jag sen bestämde mig att jag skulle ha det svart var det inte lika kul... Nu har ribben torkat ihop och då lyser det vitt så jag har just nu ett randigt hus=) Inte direkt snyggt men originellt=)

När jag är klar blir det ett samtal till Kikki eftersom vi ska dansa idag också. Det var ju hur roligt som helst!!=)

Nähä, nu måste jag nog iväg och skörda lite=)

farmville

Har ju fullt upp nu=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar