lördag 15 augusti 2009

Nu slappas det=)

Efter mycket hårt arbete på "kontoret" så har vi nu fikat på kex och ost och spelat lite mer tärning... Solen har försvunnit och ersatts av moln och blåst. Ovanligt va?

Här ser ni vårt "kontor":

Linda på kontoret

Utekontoret

Ni ser ju hur hårt vi kämpar!! Eller iaf Linda, jag skuttade mest runt och fotade inför kommande blogginlägg=)

Sen vet jag inte vad som hände när Linda hade badat... Ena stunden låg hon på Badenbadendynan och i nästa sekund såg det ut såhär:

Bikini

Har ni sett henne någonstans RING mig!!=) Kan det ha varit så enkelt att hon tröttnade på mig?? Fattas bara det, övergiven i Djupvik...

Nej, vänta, nu har jag hittat henne!! Hon hade bara bytt plats=)

Linda på solsängen

Nu är det snart dags att lämna denna underbara plats för denna gång för ikväll blir det PARTY!!! Och som sagt, jag kommer definitivt hitta någon ikväll för jag har fått storstryk inte mindre än fyra gånger av Linda i tärning idag!!! Otur i spel, tur i kärlek! Eller???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar