torsdag 13 augusti 2009

Lyssnar till vågskvalpet...

Det är så sövande och avslappnande så jag somnar väl snart här med huvudet på tangentbordet... Jag är nu själv häruppe nu när Kikki lämnat mig, snyft.. Men imorgon kommer både Linda och Kikki hit igen! Yippee=)

Jag har läst lite, läser just nu "Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg. Har fastnat i hennes böcker nu och tycker de är helt fantastiska! Min nästa bok som väntar på mig därhemma är Roslund/Hellströms "Edward Finnigans upprättelse". Jag läste ju nyss Box 21 och nu vill jag läsa mer av dessa två författare.

Det blir inget mer bad ikväll iaf för nu hör jag regndropparna mot tälttaket. Oj då det ökar... Hoppas det regnar riktigt mycket inatt så det blir en fin dag imorgon. Det åskade tydligen hemma, och det får gärna komma hit istället så Simson slipper ha det hemma. Åska är så mysigt, speciellt när man sover i husvagn=)

Åska blixt regn

Just nu tror jag vädergudarna är lite oense, för solen skiner, det regnar lite till och från och jag såg just en liten blixt... Hmmm Hur ska de ha det??

2 kommentarer:

  1. Hej gums!!!
    Har läst lite... och jag blir såååå avis.. Linda tyckte jag kunde hänga på i helgen men jag ska hjälpa mina föräldrar att packa så det funkar tyvärr inte. Och nu ska min stora kille stanna hemma i helgen oxå. Men ni får ha de så superkul och mysigt.. så får jag läsa om det sen. :)

    SvaraRadera
  2. mylifeinlandofconfusion13 augusti 2009 kl. 20:13

    Hej! Det var ju synd men det får bli en annan gång istället då! Klart vi håller dig uppdaterad! Vi får ta en kaffe nästa vecka så kan vi lägga lite tarot också=) Kram

    SvaraRadera