torsdag 13 augusti 2009

Sola och bada med Piña Colada:)

Vilken dag det blev! Igår var det ju regnigt och molnigt och kallt, men idag när vi vaknade var det soligt och alldeles underbart! Som sig bör när man är på semester tog vi det lugnt och hade det gutt. Första doppet togs av mig (fd badkrukan) vid halv elva. Sååå skönt! Jag ville nästan inte gå upp=)

Badenbaden och solsängen slängdes fram, Kalle Anka och Hänt extra likaså. Ja, jag vet att jag är töntig med det hör till med en Kalle när man är i husvagnen=)

kalle

Tyvärr är de ju inte lika bra som förr men det är ändå Kalle! Nu tar de inte så lång tid att läsa som när man var mindre så nöjet är snabbt över... (känner igen det där från ngt annat...;) )

Det var alldeles underbart väder förut iaf, jag fick sällskap av Kikki till dopp nummer 2 och 3. Tyvärr har det kommit in lite moln nu som skymmer vår älskade sol. Kanske blir bättre framåt kvällen igen. Ikväll blir det att köra solo då Kikki tyvärr måste åka hem och jobba lite imorgon. Jag lider med henne... Men imorgon kommer både Kikki och Linda upp igen så då jäklar=)

Jag tror vi ska utöka vårt sökområde lite dock:

karta

Vad tror ni om våra chanser nu?? Vi tänkte det var lika bra att tänka "outside the box" och gå något utanför Djupvik och leta... Men vi återkommer med resultatet...

Här får ni lite underbara sol o bad bilder från mig till er!

Kikki innan badet

Kikki i badet

Och kan ni tänka er??? Tror ni inte jag fastnade på bild också???

Jag i badet

Jag i vattnet

Hmmm ja, det där med konster i vattnet har ju alltid kommit naturligt för en annan och det syns ju tydligt på denna bild=)

Jag måste ju lägga in lite häftiga foton som jag tog igår också...

Moln

moln2

3 kommentarer:

  1. Tack för ett underbart dygn.....tänk att det gick bra att leva husvagnsliv på annat sätt oxå ;)

    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Kan ju inte göra annat än att sitta med ett evigt flin när ja läser bloggarna!!!!!!!! Hahahahaha

    SvaraRadera
  3. Vad härligt! Det är ju så det ska vara=)

    SvaraRadera