fredag 14 augusti 2009

Underbara älskade!

Jag vet att jag tjatar om det men idag har jag haft en sån fantastisk dag med mig själv! Husvagnsliv i Djupvik är det bästa som finns!! Jag tog det lite lugnt på förmiddagen och åt min frukost under parasollet. Pratade lite med mamma och Moa, sen la jag mig för att sola lite... Sååå skönt! Även att det blåste då hade jag ju lä och skönt härinne.

Efter en stund (jag brukar inte palla att ligga still alltför länge) tog  jag en dusch. Sen bar det iväg till Sandvik för att handla. Jag hittade det mesta jag skulle ha i den lilla ICA-butiken. Funderade sen på vad jag skulle äta till lunch, men kom snabbt på att självklart blir det fisk! Jag åkte ner till hamnen och köpte lite rökt flundra, rökt lax och rökt makrill. Till detta åt jag deras goda romsås! MUMMA!

Lunch

Efter maten blev det lite disk så den tog jag hand om. Sen blev det ett dopp i det blå och det var kallt först när jag gick i men gud så skönt det är!!! Nu sitter jag här med min "slick" frisyr och ska snart ut och sola lite igen...Jag köpte faktiskt en 91:an idag också som jag ska läsa nu=)

Jag ville bara lägga in lite nya kort på "min" vackra ö=) Titta och njut!

[gallery link="file" columns="2" orderby="title"]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar